Знанието е сила
Нашата online документация покрива почти всички аспекти на разработване
на уеб сайт. Възможността за търсене на повече информация е осигурена
в допълнението често задавани въпроси.
24 часа на ден състояние на The Art Tech Support Ticketing System
Това е най-добрата ticketing система, която някога е създадена (Support
Ticketing System е система, която дава на клиента, при зададен въпрос
към администратора за възникнал проблем, 100 % гаранция, че ще получи
възможно най-бърз отговор). Целият процес е по-скоро прост и Вие
сте известен чрез е-mail, когато вашият ticket (молба) е обслужен.
Гаранция за отговор още същия ден
Необходимo ли е да чакате с дни, за да се отзовем на молбите Ви
за техническа поддръжка? Ние гарантираме отговор още същия ден на
всеки клиент, за всеки Tech Support Ticket (запитване).
Supervisor съпътстващ всеки отделен Tech Support Ticket
Всеки отделен tech support ticket е преглеждан от Supervisor в рамките
на 24 часа. Ако изпратите tech support ticket - не само ще Ви бъде
гарантиран отговор още същия ден, но в рамките на 24 часа Supervisor-а
ще прегледа Вашия ticket, за да разреши проблема, така че да сте
напълно удовлетворени.
Директен контакт с Мениджъра на мрежовите операции
Ако в някой РЯДЪК случай не сте доволни от начина, по който Supervisor-а
се е справил с Вашия ticket за техническа поддръжка (това не се
е случвало още), Вие ще имате възможност да се свържете с началника
на Supervisor-а - личността, отговорна по същество за ВСИЧКО. Вие
сте снабден с тази информация в СИГНАТУРНОТО ПОЛЕ най-долу в e-mailа,
изпратен до Вас от Supervisor-а.
Задоволяването на клиента е наша първостепенна задача.
Удовлетворяването на клиента е нашата главна цел.
|